سایت های مرتبط مقالات آرای وحدت رویه دیوان عدالت اداری آراء وحدت رویه دیوانعالی کشور پیام های کاربران
وكالت آن لاين ( آنلاين ) | وکیل | سایت وکیل | وکالت | سایت وکالت | وب سایت وکیل | وکیل دادگستری | وکیل با سابقه |دفتر وکالت | مشاوره حقوقی | مشاوره آنلاین حقوقی | مشاوره تلفنی با وکیل | مشاوره تلفنی حقوقی | مشاوره با وکیل | قبول کلیه دعاوی حقوی | بانک قوانین ایران | فروشگاه کتاب نرم افزار حقوقی  
 
 
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای
دانلود فایرفاکس
صفحه اصلی Google
صفحه اصلی Yahoo
پرتال جامع قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
معاونت آموزش
سازمان پزشکی قانونی کشور
کانون ملی وکلا
اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران
کانون وکلای دادگستری مرکز
مأوی
دادگستری کل استان تهران(معاونت آموزش)
مرکز ارتباط مردمی قوه قضائیه
دیوان عدالت
پایگاه اطلاع رسانی دولت
سایت قوانین
قضاوت
اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی قوه قضائیه
دادستانی کل کشور
وزارت دادگستری
مرکز امور شوراهای حل اختلاف
اداره کل امور اجرائی و فنی مهندسی حوزه ریاست قوه قضائیه
سازمان قضایی نیروهای مسلح
شورای عالی انفورماتیک کشور
ستاد دیه
روزنامه رسمی کشور
اداره کل امور بین الملل
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
سازمان بازرسی کل کشور
سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور
دادسرای عمومی و انقلاب تهران
شورای حل اختلاف استان تهران
پایگاه مجلات تخصصی نور
کانون سردفتران و دفتریاران
سامان ثبت احوال کشور
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه گذاری رئیس جمهور
خبرگزاری جمهوری اسلامی
بانک اطلاعات نشریات کشور
روزنامه حمایت
خبرگزاری قسط
درگاه ملی خدمات الکترونیکی ایران
سامانه ملی قوانین و مقررات
شورای اسلامی شهر تهران
اداره کل ثبت احوال استان تهران
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی
مجمع تشخیص مصلحت نظام
مجلس شورای اسلامی
دیوان محاسبات کشور
روزنامه دنیای اقتصاد
شورای نگهبان
نرم افزار لوح حق
قانون همراه
شهرداری تهران
ستاد حقوق بشر قوه قضائیه
کتابخانه دیجیتال نور
درگاه خدمات الکترونیک قضایی
جملات مفید حقوقی
آیا می‌دانید؟ جهات قانونی درخواست تجدیدنظر:
الف. ادعای بی‌اعتبار بودن مستندات دادگاه
ب. ادعای فقدان شرایط قانونی شهادت شهود
ج. ادعای بی‌توجهی قاضی به دلایل ابرازی
د. ادعای مخالف بودن رأی با موازین شرعی و با مقررات قانونی
 
 
 
بیست و یکم بهمن ماه هزار و سیصد و نود سه
تاریخ انتشار : 22-11-1393
 باسمه تعالی
مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی  با چند ماه تاخیر از طریق اشتراک روزنامه رسمی برای مشترکین ارسال می شود چند روز پیش مشروح مذاکرات جلسه 261 دور نهم مجلس بدستم رسید که یکی از ناطقین میان دستور جلسه فوق آقای مهدی کوچک زاده نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بود صرف نظر برخی مواضع ایشان در جلسه فوق به موضوع مهم و ضروری پرداخت (حرف خوب را باید گفت حال از هر کسی می خواهد باشد) ایشان به موضوع اسلام ناب و اسلام آمریکایی و همچنین به مرفهین بی درد به راحت طلبان و خلاصه به جنگ فقر و غنا پرداخت و تمامی مستنداتش هم کلام حضرت امام(ره) بود ایشان اشاره داشتند که از 31شهریور66 امام شروع به طرح این مباحث نمودند و تعریف اسلام ناب را از زبان امام چنین بیان داشتند که:« اسلامی که پرچمداران آن پابرهنگان و مظلومین و فقرای جهانند و دشمنان ان ملحدان و کافران و سرمایه داران و پول پرستانند. اسلامی که طرفداران واقعی آن همیشه از مال و قدرت بی بهره بوده اند و دشمنان حقیقی آن زراندوزان حیله گر و قدرتمداران بازیگر و مقدس نمایان بی هنرند» و در ادامه ایشان در نطق خود اظهار داشت که امروز هیچ دعوایی اعتبار و اصالت ندارد مگر دعوای فقر و غنا. تاکید داشتند: تنها دعوای معتبر دعوای مردم پابرهنه و مظلوم جنوب شهرها با مرفهین بی دردی که در سدهای کشور قایقرانی و اسکی روی آب می کنند تنها دعوای معتبر دعوای کسانی است که گرفتار پول دارو و گرفتار پول ازدواج و جهیزیه فرزندانشانند با کسانی که(ماشین های) پورشه و فراری و این چیزهایشان جلوی مردم رژه می روند»و آقای کوچک زاده با این جمله امام که « من نمی توانم پول بگیرم(خمس) و به طلاب بدهم ولی مردم گرسنه و بیچاره بمانند و دین از بین برود اما اگر چنین کنم باید نابودم کنند» و ایشان یادآوری نمودند که « این جمله مال سال چهل و چند است که امام مسئولیت نداشته حکومت دست ما نبوده (پس) مردم را دریابید، اول قدمش هم این است که سطح زندگی خودتان را پایین بیاورید. ای مسئولان ،ای حاکمان ، ای وزراء»
طرح این موضوعات از سوی آقای کوچک زاده در این زمانه که دغدغه برخی فقط تغییرات لحظه به لحظه قیمت طلا و نرخ برابری ارز، نوسنات بازار بورس و یا آخرین دستاوردهای دانش پزشکی در زمینه کاشت گونه و عمل جراحی بینی و نقش دوچرخه ثابت در کاهش تری گلیسریدو کلسترول خون است جای بسی قدردانی و تشکر دارد. اما می گویم آقای کوچک زاده! شما از حامیان دولت قبل بودیدآیا این مطالب را در آن دوران نیز بیان داشته اید؟ بطور مثال وقتی آقای محصولی را رئیس دولت سابق به دولت دعوت نمود شما اعتراضی یا دادی فریادی سر دادید؟ یادم هست در آبان 84 که برای بار اول اقای محصولی جهت پست وزارت نفت برای عضویت در کابینه پیشنهاد شد راجع به ثروت آن روز ایشان سایت عارف نیوز در مورد سوابق ایشان اعلام نمود: در زمینه کارهای اقتصادی کلان – دلالی ماشین،مسکن ، زمین و .... توانمند است نامبرده در حال حاضر(آن روز یعنی پاییز 84) چند قطعه زمین در اختیار دارد که این املاک و زمینها بخشی از فعالیتهای اقتصادی وی را شامل می شود: قطعه زمینی در اقدسیه تهران با قیمتی بالغ بر 80 میلیارد ریال ، قطعه زمینی در سعدآباد با قیمت بالغ بر 20 میلیاردریال یک ساختمان 12 طبقه در خیابان میرداماد تهران با قیمت250 میلیارد ریال و یک قطعه زمین در شمال کشور با قیمت بالغ بر 50 میلیارد ریال(تمامی این قیمتها متعلق به آن روز است) همچنین سایت فردا نیز همزمان عکسهایی از منزل 20 میلیارد ریالی وی منتشر نمود که حداقل سه دیش ماهواره هم در پشت بام باصفای آن به چشم می خورد.ویااز فسادهای مالی و زدوبندهای آنچنانی برخی اشخاص متنفذ در دولت قبل که بعدها در محاکم صالحه صحت انها به اثبات رسید که دیگر نگو.
می گویم آقای کوچک زاده در آن دوره که برخی خلاف کاری ها و خلافکاران به صد طریق راه به اندرون ما جسته بودند و خیلی از جاها حضور داشتند و مردم دلهاشان از تماشای روحیه غفلت و مصرف و خفت و پلیدی و زد و بند به نام زرنگ بازی آشوب بود شما فریادی در این زمینه بلند نموده اید؟ و یقه دریده بودید؟
اقای کوچک زاده تا بحال دقت کرده اید اکثر سریالهای رسانه ملی ما در جنوب شهر اتفاق نمی افتد، همه در کوهپایه های شمیران در ویلاهای لواسانات که دارای مستخدم خصوصی و منشی الکترونیکی و دم و دستگاه چند میلیاردی و قصر چند بیلیاردی.
آقای کوچک زاده در تلویزیون از یافت اباد خبری نیست اما تا دلتان بخواهد از دارآباد می گویند دیگر هیچیک از مسئولین ما هم در نازی آباد، جوادیه ،عبدل آباد زندگی نمی کنند.دیگر هیچ مسئولی دم دست نیست و دسترسی مردم به آنها خیلی سخت شده است.
درزندگینامه حضرت آیت اله سید ابوالحسن اصفهانی (ره) نامه ایی منسوب به امام زمان(عج) و خطاب به ایشان هست که متن اصلی نامه اینست: بسم الله الرحمن الرحیم یا سید ابوالحسن ارخص نفسک و اجلس فی دهلیز بیتک و لا ترخ سترک (واعن اواغث شیعتنا و موالینا) نحن ننصرک ان شاءالله« المهدی» ( به نام خداوند بخشاینده مهربان ای سید ابوالحسن خود را ارزان کن و در اختیار همگان قرار بده و در بیرونی منزلت بنشین و در بر روی کسی مبند و پرده بین خود و مردم قرار مده و بداد و کمک پیروان و دوستان ما برس. ما ترا یاری می کنیم) می گویم چند درصد مسئولین ما به همین دستورالعمل امام عصر(عج) جامعه عمل پوشانده اند.
 آقای کوچک زاده وقتی شما در این خصوص در دوران دولت قبل سکوت کردید و از این مباحث بسیار مهم به تغافل گذشتید پرواضح است خیلی نباید به تاثیر آن در این دوران امید داشته باشید.
من هم به آقای کوچک زاده اقتداء کنم و نوشته خود را باجمله ایی از حضرت امام (ره) به پایان ببرم:« بحث مبارزه و رفاه و سرمایه، بحث قیام و راحت طلبی، بحث دنیاخواهی و آخرت جویی دو مقوله ای است که هرگز با هم جمع نمی شود (و امام تاکید می کنند که به هوش باشید)و تنها آنهایی تا آخر با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند» (صحیفه امام جلد 21 صفحه 86)
 راستی آقای کوچک زاده  شما در کدام منطقه تهران ساکن هستید؟
 
نظر شما

نام * :
پست الكترونيكي * :
وب سایت :
نظر *:
  کد امنیتی را وارد نمایید :
اختصاصي براي مدير سايت ( درصورت انتخاب اين گزينه نظر شما در وب سايت ديده نخواهد شد )
لطفا از ارسال سوالات حقوقي در این صفحه خودداری نمائید . به سوالات حقوقي در این بخش پاسخ داده نمیشود .

رأی وحدت رویه شماره ٧٩۶ هیات عمومی دیوان عالی کشور
صفحه اصلي
اخبار
بیوگرافی
دانستنی های حقوقی و قضایی
سايت هاي مرتبط
قبول کلیه دعاوی حقوقی
گالري تصاویر
مقالات
مشاوره تلفنی
روز نوشت
امور موکلین
متفرقه
معرفی کتاب
نشانی مراکز قضایی
نشست های قضایی
بخشنامه ها
جدیدترین مصوبات
نظریات مشورتی
پرسش و پاسخ حقوقی
سوالات حقوقي كاربران
اوقات ملاقات
پیوند ها
مصاحبه ها
استفتائات
آراء وحدت رویه دیوان عدالت اداری
آراء وحدت رویه دیوانعالی کشور